Veelgestelde Vragen

Wat betekent “No Cure No Pay”?
Dit betekent dat als het niet is gelukt met bijvoorbeeld een reparatie dat je dan niet hoeft te betalen.
Je betaald alleen als het probleem is opgelost. Maar er zijn zaken die hier niet onder vallen, namelijk het volgende:

  • Eventuele reiskosten die worden gemaakt voor de plaatsen Drempt, Dieren en Giesbeek.
  • Eventuele kosten voor nieuwe of vervangings onderdelen en bijbehorende verzend/retour kosten. Deze kosten zijn altijd voor u.

Aansprakelijkheid bij fouten?
Het kan gebeuren dat er iets mis gaat. Mocht dit gebeuren dan is C:IT niet aansprakelijk, maar zullen we zo ver als het kan het probleem oplossen. Voor verdere informatie kunt u terecht bij de algemene voorwaarden.

Hoe te betalen?
Betalen kan contant of doormiddel van een banktransactie. Pinnen is niet mogelijk.

Wat zijn de openingstijden?
Gesloten op nationale feestdagen.

maandag9:00 — 19:00
dinsdag9:00 — 19:00
woensdag9:00 — 19:00
donderdag9:00 — 19:00
vrijdag9:00 — 19:00
zaterdag10:00 — 16:00
zondagGesloten

De vraag staat er niet tussen, wat kan ik doen?
Als u verdere vragen hebt die u niet kan vinden op deze pagina, dan kunt u onder contact een formulier insturen of mij mailen via info@conneqt-it.nl.